Heej:)

Heej:) Allesammans hoppas ni har det bra så här i mellandagarna! Har ni handlat något på mellanrean? Det har jag,jag har köpt en ny tröja,den är jättesnygg:) Min Mormor och Morfar brukar komma över nyår men i år så mår Mormor för dåligt,igår öppnade vi "nyårs" klapparna vi får av Mormor o Morfar vi fick varsin marsipangris och varsitt silver bestick och kläder,jag fick också en födelsepresent men den fick ja ju inte öppna för jag fyller ju år 19 januari och inte 28 december:) Just nu sitter jag vid teven och tittar på film:)
ska gå nu
KRAM BeckZ

Kommentarer
Postat av: Johanna ❤

Fyller du 12 eller 13? Hihi bra koll jag har då ^^

Saknar dig jättejätte mycket! ❤

2012-01-06 @ 11:52:10
URL: http://skogensgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0