Dagens ridpass

Idag red jag dressyr i paddocken samtidigt som Lollo hoppa titt hinder.Pasja var lugn och mjuk på slutet i början var hon lite spänd och jobbig,i mitten var hon väldigt lång och seg och var väldigt på bogen.Det sista jag gjorde var att ta några småsprång på en oxer,Pasja var rädd för oxern för den var rosa och blå!Hon tog jätte skutt äver ett hinder som låg på max 40 cm,efter "hoppningen" rullade jag några varv i galopp och trava av,efteråt skrittade jag och Lollo ut en sväng och skjölde vi av pollarna och släppte dem i hagen.Just nu sitter jag i bilen och väntar på att åka.Vill ni se dagens outfit??

Väldigt dålig bild,ljuset var helt fel:/
KRAM BeckZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0