julia gästbloggar

Hej svejs :D Ja, mitt namn är då Julia och jag är 13 år och går på samma skola som beckiz. Jag är en knäpp liten tjej som är 154 cm lång. Jag älskar hästar och rider på Levene byggdens ridklubb. Idag har jag och Beacka varit ute och gått med Myran och Pasja <3 och efter det så gick vi en lång runda rut hela hagen och jag var nära att trampa i hästbajs ett anntal gånnger. Och idag har vi också fått reda på att Karsten hatar min cykel haha XD. Vill ni höra nått mera så får ni la skirv en kommentar eller nått :)
Tack och Hej för denna gång :):)

// Jullan :D

Två oerhört snygga brudar vi datan :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Knasfian Julia! Du, kan du inte tjata lite på henne att skaffa blogg?

2011-06-16 @ 16:47:42
URL: http://ponnytavling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0