Systern bloggar:)

Hej på er! Detta är Rebeckas syster, Lovisa, som just nu sitter i köket med Beckis laptop. Vi kom på att vi skulle gästblogga på varandras bloggar, och det tyckte jag var en bra idé! Så, nu kör vi.
Jag heter Lovisa och fyller 15 i oktober och är som sagt Rebeckas stora syster. De flesta känner säkert igen mig från min (&Matildas) blogg. www.ponnytavling.blogg.se
Jag rider just nu yrvädret/dressyrponnyn Kashmir som hastigt och lustigt fick byta inriktining när det blev så att vi kom fram till att jag passade bättre på Karstus än vad Becka gjorde.  Hon rider nu min lilla Pasja så på sätt har vi väl bytt pållar med varandra. Som tur är tanken att jag ska hopptävla båda sötnosarna!
Om ni inte fattat är jag hoppryttare och ett riktigt utrustnings freak. Hihi. Det är därför Becki har en laptop för jag köper snygga hästprylar för mina pengar. Som tur är lånar jag pappas nästan obegränsat.
På söndag åker jag till Björneröd där jag & Beck var förra sommaren och träffade världens bästa gäng. Några veckor efter det är det dags för en av sommarens höjdpunkter, varbergshoppet!
Jag ska hoppa Kashmir och vi har förstårs redan börjat tagga, det ska börjas i tid.
Själv är man rätt så galen och pratglad, iaf när jag lärt känna någon. Stackars mmina vänner som står ut med mig.
Nu börjar det nog bli dags för mig att avsluta detta.
Och kom ihåg, ni finner mig på www.ponnytavling.blogg.se
ALLA nya besökare är välkomna såklart! :)
/Lovisa

Jag & Kashmir L:B i våras

Jag & Pasja i paddocken våras.

Världens söaste ponnypluttar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0