Botten elr toppen?

Ja det är säkert både och nu när jag har varit borta från bloggningen såå länge.Det är botten att jag inte har bloggat sen i typ slutet av september men det är toppen att jag bloggar nu.Andledningen till att jag inte har bloggatär därför att Myran har flyttat till Småland,hon gjorde det 2 oktober.Jag tycker att det är jobbigt att prata om det för jag älskar henne såå mycket och nu är hon i Småland!!Jag tycket inte  om et och jag gråter fortfarande över att hon inte är hemma hos mig,hon var hemma hos mig EN vecka,vi fick hem henne på söndagen och la ut annons på lördagen,efter en timme ringer de som har henne nu och då hade redan ringt tre stycken och ville låna henne,på söndagen(dan efter)så kommer de och provrider och de tar med henne hem på en gång!så nu vet ni varför jag inte har bloggar på såå länge.

Älskar dig och det kommer jag alltid göra<3

KRAM BeckZ

Kommentarer
Postat av: soffan

saknar också Myran! Du på Myran & Jag på Pasja och våra barbacka turer:):)!!!!

2011-10-23 @ 15:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0