Tråkigt

Förlåt för vääääälllldigt dålig uppdatering.Men jag har helt enkelt inte orkat blogga.Jag har gått två veckor i skolan nu,och det är väl helt okej,den 13:e till 14:e ska hela mellanstadiet åka på lägerskola så den trettonde blir det ingen bloggning:(Jag tävla i lördags och det gick bra,berättar mer i ett enskilt inlägg.Igår galopptränade jag Pasja,vilket inebär att jag galopperar några kilometer i sträck innan man skrittar av(Jag travar inget när jag galopptränar)Pasja och jag tycker det är jätte kul med galoppträning och det är ett bra sätt att träna kondisen på Pasja:)
Jag håller på att städa men tog en liten paus i städningen måste fortsätta städa nu,är snart mat.
KRAM BeckZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0