Go Morron, go morron

Så brukar min pappa sjunga när han väcker mig... som tur är väckte han mig inte idag! ;D har precis vaknat, är astrött och känner mig lite yr... Idag ska hästarna släppas på grönbete i sommarhagen, INGET ska få mig att inte vara med, jag ska vara med och ta kort punkt slut.Förhoppnigs vis får ni lite nya bilder redan ikväll!:D om jag lär mig ladda upp bilder på datan...(skämt osido) idag ska jag städa litegrann, slappa och äta middag med mammas och pappas kompisar och då måste jag självklart vara med deras 7:åriga lilla dotter, hon vill säkert se Aska och hålla honom och jag måste se till att hon inte håller för hårt eller att han rymmer, aja hon är ju trots allt rädd så söt, och blyg, och tyst...

Tycker att den här bilden är sååå gullig <3
Tack Sofia för att du tog dom underbart fina bilderna <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varse! När man ser ett så gulligt ekipage måste man ju ta kort! :)

2012-05-18 @ 15:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0