Förlåt!!

Förlåt att jag inte har bloggat på jääääätte länge.Jag är verkligen hemskt ledsen för det jag har tänkt att jag ska blogga men när jag kommer in igen orkar jag helt enkelt inte blogga!Just nu är jag hemskt nervös för jag ska tävla Lördag,Dressyr på Essunga.Jag tränade dressyr i torsdags för Jenny Olsson det gick så bra att det inte var sant!Hon gick stadigt på tygeln och gick i form i galoppen Pasja var såå sjukt duktig♥Idag var Lollo och tävla med Kashmir och Pasja med Kashmir gick det j ätte bra!I L:D +5:en kom lollo 4:a av tre placerade,Lollo låg trea tills sisa ryttaren då hon blev nerputtad från placeringen:(I L:C:n gick det väl inte lika bra,då de fick 16 fel,ett stopp på 3:an ett stopp på 5:an och en rivning på 5:an men Lollo var nöjd med honom ändå:)
Med Pasja gick det inte lika bra då de blev ute,ett stopp på 1:an ett stopp på 4:an en rivning på 4:an och sen blev de ute på 5:an av ett till stopp.Men det gick bra om man jämför hur det brukar gå,ute på 1:an,fast det är bara på gräs då Pasja blir väldigt osäker på gräs,vi vet inte varför men hoppas att det försvinner snart snart om vi börjar träna mer på det,men så fort det inte är gräs så går hon felfritt,väldigt konstigt egentligen men så är det.Bara att träna!Jag ska försöka att blogga mer men jag börjar ju skolan på Måndag så det är ju inte säkert men jag ska försköka med ett inlägg om dan iallafall.
Måste slutna nu för det är snart slut på batteri på datorn.
KRAM BeckZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0