Dagens Ridpass

Skulle rida ut ock klättra+ gallopera på gräsvägen,men istället blev det klättring där jag red runt träden och det var väl behövligt för Pajsa var inte allts mjuk utan istället var hon spänd och oböjbar som en pinne.Efter en kvart med blandat klättrin och volter så red jag ut på gräsvägen där jag jobbade henne och trava efter att ha travat fram och tillbaka på denna lilla väg så var hon mjuk och gick jättebra!Så jag bestämde mig för att rida i sommarhagen en liten stund där man kan rida på en volt.Hon gick super där!Det slutade med att jag red där i ungefär 30 till 40 minuter.Jag ville fotrsätta rida föralltid då för hon var sååå mjuk och fin,hon gick stadigt på tygeln hela tiden och jag red skänkelvikningar i trav!(hon kan inte ens gå skänkelvikningar)Kort sagt var hon SUPERDUKTIG!!!







I Love you more than everything in the world♥

KRAM BeckZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0