Händelserika dagar

Ja nu var det ett tag sen jag blogga tyvärr, men jag har helt enkelt inte haft tid! I torsdags(inte igår)kom min gudmor ovh hennes två småbarn. Och när hon är här får man inte sitta vid TV och data,hon åkte i söndags och den dan hann jag inte blogga.I måndags var jag hos läkaren för min rygg,det läkte fint men annars så får jag fortfarande inte göra typ nånting.I tisdags var jag hos läkaren igen,fast för diabetesen,jag spelade också in en "skräck" film(har med zombier att göra.)I onsdags var jag med en kompis som åkte härifrån sent hade därför ingen möjlighet att blogga.I går när jag kom hem hann jag bara äta och se lite på TV innan mamma kommer och säger att Myran har kolik,då är det bara att åka iväg till henne och försöka longera henne,men det går såklart inte så jag får leda henne hela vägen hem till oss(1,5 kilometer)och ta hand om henne halva natten kommer i säng halv elva.I dag har jag varit på sjukhuset och satt en blodsocker mätare och kollat på en dator,jag har precis kommit hem och ätit och nu sitter jag här och bloggar:)

KRAM BeckZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0