Dagens Ridpass

Idag hade jag tänkt mig ett lätt mjukgörande dressyrpass i skritt och lite trav och sen rida ut en kortare runda. När jag kom till paddocken efter att ha skrittat ut en stund med Lollo, så kände jag att varken jag eller Pasja hade lust till att jobba dressyr, så vi stack ut och galopperade på stubbåkrarna istället. Hon va lite dum ibland och bara tvärstannade och vägrade gå och typ lätta lite med både fram och bak men det hela löste sig när man röt till och satte i sporrarna lätt. I det hela så gick det bra och vi både tyckte det var kul:)
 

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Superfin blogg! Kika gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar (:

2013-01-17 @ 16:42:43
URL: http://bilderbyemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0