Gäsp

Det känns som jag alltid är trött.Jag somna runt tio igår och vakna nio men jag är ändå trött!Fast jag är ju vädigt trött av mig,särskilt på morgonen.Ridlektionen idag blev inställd tyvärr,jag skulle också vara med och rida en halvtimme.Fast nu får jag rida själv i paddocken.Det gör inget för mig.Nu på sommarlovet kommer jag blogga mer för jag har fått en egen dator så jag behöver inte gå till den fasta datorn eller vänta på att datorn blir ledig.Det blir jätte mycket enklare och min dator är jätte bra:)
Här kommer en liten bild på mig:)

Jag gjorde den visst svart vit(hihi)
KRAM BeckZ


Kommentarer
Postat av: Julia :D

aaaaaa har du fått den nu??? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ooooo va kul!!!!!<3<3:D:D:D:D<3<3<3

2011-07-01 @ 10:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0