Dagens Ridning

Idag blåste rätt så mycket och desutom var paddocken stenhård!Vi klättrade lite på kullen men eftersom det blåste va hätarna lite busiga och bockade lite(inte högt) och gjorde lite lufthopp:3
Efter ett tag skulle vi trava på gräsvägen men vi bestämmde oss för att trava lite i sommarhagen istället för att hade vi travat på gräsvägen hade Katten fått fnatt.
Pasja gick iallafall jättebra!Hon var väldigt mjuk och jobbade på med bakbenen på slutet höjde hon tillochmed ryggen.Bakbenen var aktiverade till max!
Men sen blev det lite för mycket kli på benet så hon drog ner huvudet och det var jag inte beräd på så jag gled framför sadeln och hängde runt halsen.När hon hade kliat sig klart såg hon mycket förvånat på mig som hon tänkte vad gör du där?skulle inte vi rida?
Jag är jättenöjd med Passa Plutten idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0